Blackfoot

17 juli 2015 - Blackfoot, Idaho, Verenigde Staten

Veel activiteiten vandaag. 'S morgens begonnen met een Amerikaans ontbijt met tortilla, scrambled eggs, worstjes, kaas, etc. Best lekker eigenlijk. Inmiddels zijn Hubert (neef van willeke) en Cindy ook gearriveerd.

Alle mannen gaan naar de woestijn om te schieten. Een heel arsenaal aan wapens komt uit de kluis, jeetje dat dat hier allemaal kan. Hes en karst vinden het prachtig en leren de eerste beginselen en alle wapens worden uit geprobeerd (Hes een kinder geweertje).

's Middags vertrekken we met zijn allen om te gaan waterskiën. Een beetje spannend vind ik (Willeke) het wel, geen idee of het nog zal leuken en bang om te vallen. Het blijkt reuze mee te vallen en we staan beide zo weer op de ski's. Cool! Lotte en Hes gaan op de band achter de boot.

's Avonds staan pannenkoeken en zalm/steak op het menu. De kids smullen van de Dutch Pancakes.

Ook moet er nog worden paardgereden, dus dat doen we dan nog in de schemering. Hes stapt er zo op en Lotte eerst even afwachtend, maar tweede rondje toch lekker zelf.

Wat een super leuke dag, zeker om door te brengen met de familie.

1. Irene:
    19 juli 2015
    Wauw, wat een leuke dingen allemaal. Klinkt goed allemaal!