Grand Teton & Colter Bay

20 juli 2015 - Colter Bay, Wyoming, Verenigde Staten

Maandagmorgen vroeg op om op tijd te zijn bij Colter Bay om een plekje op de camping te krijgen. Verwacht om nog vele dieren te zijn, maar we zijn verwend de laatste dagen en zien helemaal niets.Gelukkig nog plek op de camping en vangen daarna John en Sue op. Even de tent opzetten en ons 'kamp' klaarmaken we kunnen niet wachten om het water op te gaan. Broodjes mee en heerlijk gevaren en gekanoed.

De volgende dag gaan we per boot en kano de snake river af. Een hele mooie tocht door de natuur, waar geen mens te vinden is. Wel ontdekt Karst een heel bijzonder beest wat niet vaak gespot wordt, een albino bever. Wij zien hem alleen op de foto. Het wordt nog even spannend wanneer Lotte en willeke klem komen te zitten in een stroomversnelling tussen twee bomen in het water. Gelukkig karst en John snel ter plekke om ze te redden.

De Snake river komt uit in het Grand Teton Lake waar we terugvaren naar de camping. Maar niet zonder langs de oever van het meer wederom een black bear te zien. Hij rent hard weg wanneer hij ons ziet. Pfff gelukkig maar.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl