Bear Lake

25 juli 2015 - Bear Lake, Verenigde Staten

Aangekomen bij Bear Lake, een prachtig meer met turquoise water. John en Sue hebben hier een cabin in de bergen met een prachtig uitzicht. Het is een oord om hier te zijn. All American way met jetski, quads en zelf een golfkarretje om jezelf te vervoeren. De kinderen mogen overal op rijden en varen. Ze vinden het prachtig.

Karst heeft samen met John de RV teruggebracht naar Salk Lake City, boodschappen gedaan en tante Peggy en haar hond opgehaald. Het hele weekend is het huis gevuld met familie en gaan we samen leuke dingen doen. Het is zo fijn om met alle familie samen te zijn!

Van alle dieren die we gezien hebben, hadden we alleen nog geen eland gezien. Deze lopen ook hier rond en we hopen deze nog te zien. Gisteravond kwam de buurjongen met de quad aangescheurd om door te geven dat er twee elanden bij hen in de tuin liepen. Allemaal als een gek ernaar toe en inderdaad, ze lopen gewoon te grazen in de tuin. Wauw!

1. Harianne:
    25 juli 2015
    Wat ziet het er schitterend uit allemaal!!
  2. Willemijn:
    26 juli 2015
    Wow, gaaf hoor!! Net jullie reisverslag gelezen en foto's bekeken. Ook super om samen met je familie dagen door te brengen! Geniet nog van de laatste dagen!