Bear Lake 2

26 juli 2015 - Bear Lake, Verenigde Staten

Vandaag even iets anders dan het strand. We gaan naar de ice caves, rotsachtige omgeving met daarin een ijsgrot. Het is niet heel groot,maar wel leuk om even in de kou en in het donker een hele nauwe doorgang door te kruipen om in een grot te komen waar de sneeuw nog in ligt.

Daarna een wandeling gemaakt naar Bloomington Lake. Een bergmeer op 2500 meter hoogte in prachtige natuur. Karst eindelijk een foto kunnen maken van een Humingbird (colibri).

Lotte en Hes willen heel graag nog even naar het zwembad bij de golfbaan, dus doen we dat nog even met golfkarretje (zo leuk). Daar ontmoeten we Amerikaanse jeugd en hebben een leuk gesprek over de verschillen tussen Nederland en USA.

's avonds heeft Sue een leuk spelletje waar je quarters mee kunt verdienen. Iedereen speelt fanatiek mee en we hebben een hoop lol. Dit is Onze laatste avond in Bear Lake, morgen opruimen en op weg naar Salt Lake City voor onze laatste dagen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl